Instagram

Претражи овај блог

петак, 11. јул 2014.

I LOVE IT- JUN 2014

Dragi moji čitaoci, današnji post sam rešila da posvetim proizvodima koji su me ulepšavali i koji su mi pomagali da prebrodim ove vrele, sparne dane proteklog meseca. Jako volim da čitam favs postove pa sam i sama rešila da napišem jedan. Uživajte!




Favoriti za negu tela i kose

1. Oriflame Tender Care Protecting Balm- Univerzalni balzam na bazi pčelinjeg voska iz Oriflamea. Koristim ga od kad i znam za Oriflame, samo povremeno menjam miris. Ovaj bez mirisa mi trenutno nekako najviše prija. Koristim ga za sve i svašta: Za negu usana, preko ujeda komaraca do ispucalih peta.





2. Oriflame More By Demi buter za telo- Veliki sam ljubitelj kremica, losiona i butera, obožavam sve te mirišljave mazalice. Jako mi se dopada miris- podseća me na Lady Million. Koža ga brzo upije, ne ostavlja mastan trag, miris je intenzivan i zadržava se na koži.




3. Oriflame Happy Skin losion za telo- Ovaj losion sam kupila na nekoj rasprodaji, 400ml za oko 350din. Sadrži ulje semenke bundeve. Ima neki neutralan, nežan miris, koristim ga svakodnevno posle tuširanja i baš lepo nahrani kožu, brzo se upije.



4. Oriflame Lip SPA teraphy tonirani balzam za usne- 2 u 1 balzam za negu usana, unutrašnji beo sloj neguje, spoljašnji roze daje nežnu boju. Bez mirisa, jako kremast.


 

5.  Oriflame Chocolate Dream krema za ruke- kupila sam je na nekoj akciji u setu sa kupkom i gelom za tuširanje, jedino se ona zadržala :D. Nije teška i masna, lagana je, predivno miriše i super je za svakodnevno korišćenje.

 


6. Oriflame HairX Volume Boost šampon za volumen kose- miris mi je super, kosa je nakon toga laka za oblikovanje i daje volumen, zaista. Možda ne xx% kao što piše u katalogu ali volumena ima. Moram da napomenem da mi jedino ovi šamponi odgovaraju, probala sam na desetine, ali se uvek vraćam ovoj kolekciji.

 
  
7. Dove Invisible Dry rolon dezadorans- JAKO sam zadovoljna ovim dezadoransom i preporučila bih ga svakom. Jako lepo miriše, iako je rolon, jako brzo ga koža upije. Nekad mi se desi da odmah po nanošenju obučem majicu- a belim tragovima ni traga. 



8. A od ove malene bočice se ne odvajam nikad. Neophodan svima, po mom mišljenju. Antibakterijski gel za ruke sa vitaminom E iz Lilly- a.Ove plave granule su ustvari vitamin E koji neguje vašu kožu. Obožavam višenamenske proizvode :).

 

9. Dahlia uljani skidač laka za nokte sa kremom za neku zanoktica sa mirisom breskve-  Sadrži ricinusovo i bademovo ulje. Mislim da ovo ne treba mnogo komentarisati, s obzirom da volimo da eksperimentišemo sa bojama na noktićima :).



10. Kallos regenerator za kosu- vanila. Ovaj regenerator koristim možda od nove godine, i s obzirom da je zapremine 1l jedva sam čekala da ga se oslobodim jer sam jako radoznala da probam nešto novo :). Miris je nežan i ne zadržava se na kosi, tekstura je ok, mogu reći kremasta- nije gust, kosa se lako razmrsi i sjajna je (što i obećava proizvođač). 



11. Oriflame sprej za telo sa mirisom maline i mente- Obožavam sprejeve za telo :). Jako prijaju ovih dana. Najviše sam koristila ovaj i eto ga u favoritima :D. Imala sam celu kolekciju i obožavam je. Ima lep, voćkast, osvežavajući miris. Gel za tuširanje sadrži mikrogranule za piling, super je.




Dekorativa i ostali proizvodi 
 
1. Garnier all-in-one BB cream- Miracle Skin Perfector u nijansi Light/clair- Tokom poslednjnih mesec dana, pomisao na šminku nije bio baš prijatan- odmah mi se stvori slika masne T kože, razlivene šminke koja u meni izaziva  mučninu. Zato sam se potrudila da u širokom luku izbegnem horor scenario i odabrala ovu BB kremu. Jako je prijatna za kožu, dovoljna je mala količina za celo lice, i stapa se sa tenom.




2. Oriflame senke za oči Prva paleta je iz Oriflame Eye Shadow trio- kao što sam naziv kaže, trobojna  senka za oči, u nijansi Sheer Purple. Ova roze koju sam najviše koristila (kao što se može videti :D ) mi je idealna za dnevni make up :). I omiljena.




Oriflame Smokey Eyes trobojna senka za oči u  Brown nijansi- Ne mogu reći koja mi je od ove dve senke draža, mada sam ovu više koristila. Pored dnevnog, super je i za večernji make up. Najsvetliju nijansu koristim da bih dobila što neprimetniji prelaz na kapcima između prirodne boje kapka i najtamnije senke, a četo i samostalno.

 


3. Avon kuglice za blistav ten- Pošto mi je ten svetao i ne volim rumenila i bronzere jer to ume jako da odudara, ovaj proizvod je idealan za mene. Daje svež izgled licu, blagu boju i sjaj.

 


4. Giordani Gold maskara- O Giordani Gold kolekciji (za koju ste sigurno svi čuli),  nemam šta da kažem. Jako kvalitetni, luksuzni proizvodi, u luksuznom pakovanju. Moj trenutni favorit- ova maskara. Nema grudvica, četkica je super i ne slepljuje trepavice.





 5. Oriflame Colour Drop ruž za usne- Moj omiljeni. Jako je hidrantan, ima kremastu strukturu, ostavlja lepu boju, i visok sjaj. Više mi je kao sjaj za usne u stiku. Baš zato ga i volim :).

 


6. Oriflame četka za puder/ rumenilo- Idealna, od svih koje imam najbolja.Ne znam šta bih još mogla da dodam o njoj.



Da li ste probale neki od ovih proizvoda? 
Imamo li iste favorite?
 

Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com