Instagram

Претражи овај блог

петак, 31. октобар 2014.

Maybelline SuperStay Better Skin

Novi post, posle male pauze :)! Danas vam pišem utiske o novom Maybelline SuperStay Better Skin tečnnom puderu koji sam dobila na recenziju. Puder je dostupan za kupovinu u 6 nijansi i može se nabaviti po ceni od oko 900din/ 30ml. Nijansa koju sam ja dobila jeste 020 Cameo.



Puder dolazi u ovoj divnoj staklenoj bočici sa plavom plastičnom pumpicom. Na poklopcu pumpice nalazi se mala trakica koja vam garantuje da niko pre vas nije otvarao proizvod. Pumpica je jako praktična za kontrolu doziranja, možete istisnuti i manju i veću količinu i da su vam čista posla.

Proizvođač obećava besprekoran ten i do 16h, dobru prekrivnu moć i bolji izgled kože nakon 3 nedelje korišćenja- zahvaljujući novoj, revolucionarnoj formuli. Šta je to posebno kod ovog pudera- saznaćemo iz same liste sastojaka:

AQUA / WATER, DIMETHICONE, ISODODECANE, POLYPROPYLSILSESQUIOXANE, C30-45 ALKYLDIMETHYLSILYL POLYPROPYLSILSESQUIOXANE, SILICA, GLYCERIN, PEG-10 DIMETHICONE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, DIMETHICONE/POLYGLYCERIN-3 CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, NYLON-12, PHENOXYETHANOL, 3-O-ETHYL ASCORBIC ACID, CAPRYLYL GLYCOL, PANTHENOL, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, SODIUM DEHYDROACETATE, DISODIUM EDTA, ACRYLONITRILE/METHYL METHACRYLATE/VINYLIDENE CHLORIDE COPOLYMER, ALUMINUM HYDROXIDE, DIPROPYLENE GLYCOL, ZINC GLUCONATE, MAGNESIUM ASPARTATE, PARAFFIN, COPPER GLUCONATE [+/- MAY CONTAIN: CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES]. F.I.L D161753/3

Gde su aktivni sastojci-

ACYTIL-C formula ili- derivat vitamina C, antioksidant (a svi znamo koliko su dobri za kožu) koji ujednačava ten, podstiče regeneraciju kože. 
ENERGISING VITAMIN FORMULA- moćna kombinacija vitamina i minerala, među kojima su cink, magnezijum, vitamin B5.

Pošto se ne šminkam svaki dan, nisam mogla da primetim poboljšanje na koži nakon 3 nedelje korišćenja. Ali sam zato primetila koliko je njegova formula lagana. Imala sam malo problema sa nanošenjem jer koža lica ima suve regije i onda to izgleda prilično zamazano. Iako proizvođač kaže da je namenjen za sve tipove kože, ne bih preporučila osobama sa jako suvom kožom. Dakle, u mom slučaju bilo je nemoguće naneti ravnomerno ovaj puder bez podloge. Nakon nanošenja, puder se stapa sa tenom, koža je nežna i nema onog  osećaja "maske". Nema mirisa i koža je matirana narednih nekoliko sati. Što se tiče prekrivne moći- ja nemam neke probleme sa tenom, tako da su jedino za sakriti kod mene pegice na nosu i poneka tamna fleka od bubuljica na bradi, kao i blago crvenilo koje se javi povremeno. Ovaj puder mi je samostalno, bez korektora rešio sve navedene probleme. Koža je postala nežna, glatka, ten ujednačen i bez nedostatka.  Na slici levo sam bez šminke, a na slici desno sa puderom (nijansa 020 Cameo).



Na desnoj fotografiji, na kojoj nosim puder, možete primetiti da je ten ujednačen, da je fleka ispod usne nema i da mi je ten za nijansu svetliji :). Iz iskustva- moja lična preporuka: Ukoliko imate izuzetno suvu kožu nemojte kupiti ovaj puder, a ukoliko ste ga već kupile- obavezno pre nanošenja pudera, nanesite kremu/ podlogu za šminku kako bi ste olakšale i ujednačeno nanele proizvod. Što se nijansi tiče, mislim da mi je potreban puder za nijansu tamniji- tako da pre predhodnog isprobavanja nemojte kupiti jer samo procenom ne možete znati kako će izgledati na vašoj koži. Ukoliko želite puder koji traje 6-7 sati (slučaj kod mene), koji će vam prekriti nedostatke, ujednačiti ten i dati koži svež izgled, ovo je pravi puder za vas. U suštini, kod mene se i ne vidi neka razlika na levoj i desnoj fotografiji, ali vam, ukoliko imate neke nedostatke koje želite da sakrijete na nekoliko sati i ujednačite ten, toplo preporučujem ovaj puder. Moja ocena je 4/5 (zbog problema sa nanošenjem, inače je sve na mestu :) ).

Da li ste imale priliku da probate ovaj puder? Kako vam se čini?


Hvala na čitanju <3!

8 коментара :

  1. Već je ogroman broj vas pisao recenzije za ovaj puder a meni se uopšte nije dopao:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ok, lepo mi prekrije, lagan je, ali mi se ne dopada to što se loše razmazuje, samo je taj minus što se njega tiče :D. A zašto se tebi ne dopada :D?

      Избриши
  2. Odlicno :) Meni moj puder za sada odgovara ali mi se ovaj cini kao savrsena zamena jer imam masnu T zonu a i kazes da prekriva nepravilnosti. Pegice namem ali podocnjake uvek i ponekad sitne nepravilnosti... Hvala na recenziji :* A bas sam se pitala kakav je, sada znam sve :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu <3. Ali kao što sam napisala, obavezno ga isprobaj zbog nijajse, meni se ova činila idealnom, jeste da se stapa i ne primećuje, ali mi prosvetli ten :D.

      Избриши
  3. Planoram ga probati u drogeriji pa nikako da stigne na red. Ne planiram kupovinu, zalihe pudera su mi ogromne ali dobro je znati kakav je.

    ОдговориИзбриши
  4. Meni puder nikako ne odgovara ali ga čuvam za uspomenu ,a možda ga i poklonim nekom ali ću tražiti bočicu kad potroši :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo si lepša na slici bez pudera - izgledaš mlađe i prirodnije.

      Избриши
  5. Meni je za sad ok mada ja nemam nekih problema sa kožom...
    U pravu si što se tiče nanošenja kreme za lice pre pudera (za nas sa suvom kožom),obavezno!

    ОдговориИзбриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com