Instagram

Претражи овај блог

среда, 25. фебруар 2015.

Marrakesh proizvodi za negu i stilizovanje kose

Jedinstvena kombinacija arganovog ulja, ulja semena konoplje, biljnih proteina ključni su sastojci prirodnih Marrakesh proizvoda sa kojima sam se prvi put susrela početkom meseca. O mom iskustvu- mini makeoveru imali ste prilike da čitate ovde, a sada vam donosim svoje utiske iz prve ruke, odnosno, upotrebu profesionalnih proizvoda u kućnim uslovima.


Nešto što najmanje volim da radim jeste feniranje kose. Volim da me feniraju, ali mrzim- ne umem da feniram samu sebe. Verovatno sam zbog toga pre nekoliko godina odustala od ravne kose I pustila svoje kovrdže da žive :D. A volim svoju kosu I kada je ravna i kada je kovrdžava. Za potrebe danasnjeg posta- teme, prisetila sam se kako sve to izgleda i koliko sam ustvari nespretna po tom pitanju :). Ovog puta, u misiji "Ravna kosa - ovde i sada" imala sam dobrog saveznika, u nastavku pogledajte moj pokušaj i rezultate.


Za ovaj poduhvat dohvatila sam se Marrakesh proizvoda koje sam dobila na recenziju početkom meseca- Marrakesh KaHm Smoothing šampon, MarrakeshHydrate Daily Conditioner - regenerator, Marrakesh Oil Hair Styling Elixir- proizvod za zaštitu kose od toplote prilikom oblikovanja i glavnu zvezdu ovog posta- KaHm Daily Smoothing Treatment, odnosno proizvod za brazilsko ispravljanje kose.

Marrakesh KaHm Smoothing šampon ima jako lep miris- to je ono što sam prvo primetila kada sam otvorila pakovanje. Ne znam sa čime bih taj miris uporedila, ali je divan. Šampon je gušći nego što sam navikla i za moju dužinu kose bila mi je dovoljna količina od 7,4ml, koliko ima tester. Prilikom ispiranja šampona, kosu sam bez ikakvih problema razmrsila- što je u mom slučaju bez regeneratora nemoguće, tako je je i samostalna upotreba šampona kod mene dovoljna, ukoliko sam u nekoj žurbi i nemam  vremena da nanosim regenerator/pakovanje.



Marrakesh Hydrate Daily Conditioner ima isti miris kao i šampon, samo što je intenzivniji. Proizvod je uobičajene gustine, bele boje. Pola kesice je dobro odradilo posao. Ne volim da trpam proizvode za negu kako mi nebi otežali kosu, uvek štedim kada su regenerator I maska u pitanju, a mislim da važi pravilo “manje je više”. Iako se posle šampona zadržava miris, regenerator ga intenzivira. Kosa je pod rukama jako svilenkasta i primetno meka.



Marrakesh Oil Hair Styling Elixir- proizvod za zaštitu kose od toplote prilikom oblikovanja ima neku gelastu strukturu koja me podseća na tečni sapin. Proziran je, miris podseća na karamelu i nekako je uljast kada se utrlja između dlanova- sasvim logično. Nanosi se na profrotiranu/ prosušenu kosu kako bi  je zaštitio od toplote, nahranio je, dao joj sjaj i ubrzao sušenje.



KaHm Daily Smoothing Treatment, odnosno proizvod za brazilsko ispravljanje kose, kao glavna zvezda- dolazi u pakovanju od prozirnog braon stakla sa plasitčnom crnom pumpicom dobrog kvaliteta. Pre upotrebe potreno je promućkati bočicu. Sadržaj koji izlazi kroz pumpicu je karamel boje sa sedefastim odsjajem u tečnom stanju. Miris podseća na karamelu/lešnik. Za moju dužinu kose bile su dovolje 4 doze pumpice. Kako  sam ja jako nespretna po pitanju korišćenje fena I četke istovremeno, nisam se bavila time već sam kosu podelila na dva dela šnalom I samo isčešljavala kosu, istovremeno upirući fen od korena ka krajevima. Za taj process bilo mi je potrebno oko pola h.  KaHm u kombinaciji sa Styling Elixirom olakšao mi je oblikovanje, odnosno, sprečio mršenje kose prilikom sušenja- kosa je bila lagana I svilenkasta I bez problema sam iznova I iznova prolazila češljem kroz kosu. Nakon pola h isčešljavanja, bila sam više nego zadovoljna rezultatom. Moju kovrdžavu kosu prosto je nemoguće ispraviti bez dooobrog feniranja I četke. Ono što sam dobila zahvaljujući ovom tretmanu je za mene bilo pravo iznenađenje. Bez trunke napora, uz lagano isčešljavanje dobila sam ravnu kosu. Zapravo, nije bila potpuno ravna jer je nemoguće da je tako dobro isčešljam, ali sam rezultatima zadovoljna. Od korena, 4/5 dužine bila je ravna, dok je preostala 1/5 koju čine krajevi bila blago izvijena. Kosa je imala volumen I nije bila slepljena niti otežana, iako sam, najiskrenije mislila da će to biti slučaj posle tretmana za zaštitu od toplote i tretmana za ispravljanje koji se ne ispiru. Evo rezultata:





Ovo svoje divno iskustvo želela sam da podelim sa vama. I ne samo iskustvo, već sam poželela da neka od vas, drage moje dame i sama isproba neki od proizvoda kompanije Earthly Body. Zahvaljujući gospodinu Bogradnoviću i kompaniji DAMB, jedna od vas će biti u prilici da testira jedan divan, potpuno prirodan proizvod na bazi marokanskog arganovog ulja i ulja semena konoplje. Ovog puta, kompanija DAMB, rešila je da obraduje jednu moju čitateljku Marrakesh Oil Light - Marokanskim uljem za kosu koje je namenjeno tankoj, suvoj i tretiranoj kosi. Ovaj poroizvod  će vašoj kosi obezbediti dodatnu negu, sjaj, dubinsku hidrataciju dlake, zaštitu od toplote prilikom oblikovanja. Srećna dobitnica će u okviru ove akcije biti u obavezi da nakon  10 do 15 dana nakon prijema i korišćenja  proizvoda ukratko napiše svoje utiske i prosledi mi u inbox ili na mail, kako bih ja editovala i upotpunila ovaj post o nezi kose Marrakesh proizvodima.


Iva Pavlović, dobitnica Marrakesh Oil Light


Svoje utiske u Marrakesh ulju bih mogla da sazmem kao - predivan aparat, cudesnog mirisa karamele i kolaca . Posebno mi se dopada dizajn ambalaze odnosno pumpica koja omogucava dozirano nanosenje i za moju duzinu kose 3-4 pumpice su bile dovoljne. Odusevila me je konzistencija preparata jer jako podseca na Nuxe ulje - dakle u pitanju je ulje koje se brzo upija, ne masti dlaku, zagladjuje je i ispravlja i ostavlja lagan i leprsav osecaj kada se provuku prsti kroz kosu. Na ovoj slici, posto sam ja sisana stepenasto i u dva sloja, ispravilo mi je kosu sve do samih krajeva a inace, kada sam je susila bez upotrebe ovog preparata nije bila ni priblizno toliko ravna.





Hvala na čitanju! <3

Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com