Instagram

Претражи овај блог

понедељак, 4. мај 2015.

Subrina Professional Repair & Volume shampoo

Subrina Professional proizvodi za negu i stilizovanje kose krase police mnogih frizerskih salona. Kako se radi o profesionalnoj nezi, ja Vam (kao amater) prenosim utiske upotrebe profesionalnih preparata u kućnim uslovima.   U nastavku teksta pročitaćete moje utiske o dva Subrina Professional šampona, iz Volume i Repair linije. 




Subrinine šampone možete pronaći u standardnim pakovanjima od 1000ml i 250ml. Smešteni su u bočicama svetlo plave boje koje su izrađene od kvalitetne srednje tvrde plastike, dok je poklopac izrađen od tvrdog i krutog - a istog materijala. Pakovanje proizvoda mi se posebno dopada i izdvaja se dizajnom od proizvoda istie/slične namene "kockastim" zaobljenim ivicama i push poklopcem koje je jako zahvalno i praktično. Iako se radi o nesvakidašnjoj ambalaži za ovaj tip proizvoda, bočica lepo leže na ruku, pa je i doziranje jednostavno.


 

Subrininu ljubičastu kolekciju za volumen čine šampon i balzam koji su namenjeni tankoj i beživotnoj kosi. Kolekcija je obogaćena proteinima mleka i ne sadrži parabene i formaldehide. Ima jako prijatan cvetno - puderast miris i gelasto - kremastu strukturu prozirne sedefasto bele boje. Kako imam kovrdzavu kosu kojoj volumen nestane dan nakon pranja, u dugoj sam potrazi za proizvodima koji ima barem neki efekat na moju kosu...  Osim trenutnog... I sa ovim proizvodom sam što se toga tiče u ljubavi. Šampon stvara lepu penu koja se lako ispira i ostavlja jako lep miris i škripav osećaj pod prsitma što mi se sa jedne strane dopada i ne moram kosu da šamponiram dva puta. Ono što mi se sa druge strane ne dopada jeste to što bez regeneratora/maske ne mogu da prođem prstima kroz kosu. Šampon zaista lepo čisti ali ne osećam da hidrira moju kosu kojoj je potrebna dodatna nega.  Što se volumena tiče (kome je i ovaj šampon namenjen), primećuje se razlika. To nije nešto što će se videti iz aviona ili biti "volumen za kojim se svi okreću" ali svakako jeste razlika koju ćete vi primetiti i koja će se zadržati i narednog dana. Osim toga, ovaj šampon mi zbog načina na koji čisti kosu i kožu glave jako prija, te kosu perem na svaka 3-4 dana. Uz ovaj šampon koristim Still masku za kosu sa medom i mlekom i to mi je dobitna kombinacija. Dakle, lepo miriše, lepo čisti, daje volumen, ne otežava kosu a jedino što mi smeta je to što ne mogu da prođem prstima kroz kosu bez upotrebe regeneratora/pakovanja. Kako sam na testiranje dobila samo šampon, ne mogu vam sa sigurnošću posvedočiti kakav efekat ima ova cela kolekcija, ali s obzirom na volumen koji da mojoj kosi traje i narednog dana, jako sam zadovoljna. Ocena:4/5


Sada je na redu poslastica iz proslomesečnog GlamBoxa- Subrina Professional Repair šampon za kosu. Kako sam već imala šampon za volumen, nisam bila nešto previše oduševljena jer sam mislila da su manje - više slični (po mom iskustvu sa šamponima to tako biva) ali vam mogu reći da sam se prevarila. Za razliku od linije za volumen, ova linija proizvoda je bogatija i sadrži šampon, balzam, masku za izuzetno oštećenu kosu i eliksir za oštećenu kosu. Celokupnu ponudu možete pogledati ovde. Subrinina Repair kolekcija sadrži ulje moringe koje je manje popularno i zastupljeno od recimo arganovog, makadamija isl a ima mnoštvo pozitivnih efekata kako na kosu, tako i na kožu. Ukoliko želite da saznate nešto više o ovoj biljci/ulju, možete posetiti blog Moringa - drvo života. Dalje, žuta Repair kolekcija namenjena je slaboj i oštećenoj kosi. Ključni sastojak (ulje navedeno iznad) poboljšava strukturu kose, obnavlja je i vraća joj vitalnost i mekoću. Ima divnu kremastu strukturu, prozirne bele boje i nešto intenzivniji puderast miris od kolekcije za volumen. Prilikom nanošenja morate biti obazrivi sa količinom jer stvara jako gustu i kremastu penu, što znači da će vam jedno pakovanje od 250 ml potrajati :). Nakon ispiranja kosa je pod prstima svilenkasta i bez problema mogu prstima proći kroz nju. E ovde mi se baš to posebno dopada - da kada sam u gužvi ne moram da stavljam regenerator već samo operem kosu ovim šamponom i bez problema je sredim i oblikujem. Takođe, kao i kod šampona za volumen, nema pojačanog mašćenja temena pa kosu perem uobičajeno, na 3 - 4 dana. Kako je moja kovrdžava kosa prirodno suvlja, ovaj šampon je baš lepo očisti i izneguje od korena do vrhova. Nakon korišćenja mi nije potreban regenerator, već bez problema oblikujem kosu. Svakako smatram da je ova kolekcija namenjena, kao što proizvođač kaže, oštećenoj kosi kojoj je potrebna dodatna nega, međutim dodala bih još jednu kategoriju korisnika - osobe sa kovrdžavom kosom. Ocena: 5/5




Celokupnu ponudu Subrina Professional proizvoda možete pronaći na sajtu kompanije DAMB koja je ekskluzivni uvoznik pomenutog i brendova kao što su Marrakesh, Wet Brush, Termix, True Keratin itd.

Imate li iskustva sa Subrina Professional proizvodima? Koji vam je omiljeni proizvod za negu kose?

Hvala na čitanju! <3


*PR proizvod

10 коментара :

  1. nemam iskustava sa ovim samponima,ali mozda uskoro i to promenim,jer je kosa pocela da mi puno opada u poslednje vreme

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tatjana, na sajtu DAMBa imas celokupnu Subrininu ponudu, kao i druge brendove koje bi mogla da isprobas. Verujem da ces pronaci neki proizvod koji ce ti pomoci da resis problem <3

      Избриши
  2. Анониман5. мај 2015. 09:00

    Nisam probala subrinine šampone, uvek se uhvatim za nešto drugo kada kupujem, ali ovaj repair mi deluje kao dobra stvarčica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Repar me je odusevio, cak mi je i samo sampon dovoljan. Nakon njegove upotrebe bez regeneratora mogu da sredim kosu. Moja topla preporuka ukoliko je tvojoj kosi potrebna hidratacija/dodatna nega <3

      Избриши
  3. Nisam probala, a baš sam vidjela pre neki dan u parfimeriji i reko neću uzeti dok i ovo što imam ne potrošim (moram malo da poradim na štednji :D) mislim da ću im dati šansu pogotovo sa ovim Repair, meni je i onaj Subrina stari balzam (žuti) bio VRH! P.S. Baš mi se sviđaju jorgovani i fotkice :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja topla preporuka za Repair kolekciju, verujem da će ti odgovarati. Mnogo ti hvala na podršci <3

      Избриши
  4. Još uvijek nisam pronašla svoj idealni šampon :D Kako imam masnu kosu i perem kosu svaki drugi dan, ono što bezuspješno tražim je da mi šampon odgodi pranje kose za samo jedan dan :) Primijetila sam da mi najbolje odgovaraju šamponi za volumen, tako da bi mogla probati ovaj :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da sam kod tebe pročitala da ti se teme masti a da su ti krajevi suvi :). Moj slučaj je sličan- kako mi je kosa kovrdžava, od pola dužine je suvlja pa imam problem da razmrsim tu polovinu nakon korišćenja ovog šampona, tj nemoguća je misija bez regeneratora/pakovanja koji inače koristim nakon svakog pranja. Probaj i Repair ako si u mogućnosti, on mi jako, jako prija a ima bolji efekat na moju kosu.

      Избриши
  5. Nisam probala ove sampone, mada mogla bih posto trazim sampon koji bi mi odgovarao i nikako da nadjem onaj savrseni. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kakva ti je kosa, ali verujem da ćeš pronaći pravi za sebe. Obavezno pogledaj celokupnu ponudu na sajtu DAMBa, imaš link u tekstu :). Pored Subrine, tu je i Marrakesh koji mi je takođe super :).

      Избриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com