Instagram

Претражи овај блог

среда, 10. јун 2015.

Dermix Hydralogica Body Balm

Ovoga puta, sa Vama želim da podelim utiske o jednom divnom proizvodu koji je namenjen nezi kože svih članova porodice, uključujući i najmlađe. Tajna ovog proizvoda je upravo u jedinstvenoj, orginalnoj recepturi Prof. dr Milojevića, koja je zasnovana na dugogodišnjem iskustvu i naučnom radu u oblasti kozmetike i dermatologije.  Njegova posvećenost očuvanju zdravlja i lepote kože rezultirala je dermo kozmetičkom linijom proizvoda DERMIX koju čine proizvodi visokog kvaliteta i  savršene sinergije sastojaka. Nakon Aprilskih favorita i moje fantastične trojke za negu tela čiji je deo i Dermix Body Balm, ponovo Vam kuckam o proizvodu koji je zasluženo dobio svoju recenziju i obrazloženje titule mesečnog favorita.



Kada je nega kože tela u pitanju - uživam u raznovrsnim mazalicama za telo gde prednost imaju "jestivi" mirisi - kako ih je nazvala jedna kolegenica, poput kakaa, čokolade i vanile. Ne vezano za godišnje doba, ja ih obožavam i to su definitivno proizvodi koji kod mene uvek prolaze. Dalje - buteri i negujuća ulja - poželjni sastojci koji me automatski kupe i bez mnogo razmišljanja završe u korpu kako bi služili mojoj zahtevnoj koži tela i ostalim čulima - yes i ' m hedonist. Nakon navedenih kriterijuma verujem da naslućujete šta je ono što me je ovde kupilo, no ja ću krenuti od samog početka, uz detaljan opis.

Dermix Body Balm dolazi u kvalitetnoj kutiji od mat kartona, modernog i svedenog dizajna sa jasnim naznakama proizvoda. Unutra je smeštena bočica izrađena od meke plastike, zapremine 200ml sa rotirajućim poklopcem koji mi se jako dopada i koji je praktičan za korišćenje. Ne znam da li sam jedina koja nema naviku da zatvara klik poklopce pa mi tako gelovi za tuširanje i losioni zevaju. Nakon otvaranja, rok za upotrebu proizvoda je 12 meseci što je i više nego dovoljan period za trošenje.


"Sadrži karite (shea butter), butyrum cacao, Camelia sinensis i voćne kiseline. Ovaj originalni hidratantni kompleks daje koži intenzivnu i dugotrajnu vlažnost, tokom 24 sata. Brzo se apsorbuje i ne ostavlja mastan i lepljiv film na koži. Svakodnevnom upotrebom koža postaje značajno mekša, nežnija i glatka. Bezbedno za upotrebu kod beba, dece i trudnica. Formulisano bez parabena. Nije testirano na životinjama. " Izvor 

Kao i uvek - krećem prvo od mirisa jer moj nos uvek ima privilegiju da prvi proba sve. Ono što ćete prvo verujem i Vi primetiti jeste miris kakaa koji potiče iz samog sastava - od kakao butera a još toj slatkoći doprinosi i karite buter. Miris me jako podseća na miris sutlijaša sa kakaom. Na prvu loptu, miris mi se učinio oštrim, međutim utrljavanjem u kožu postaje skoro neprimetan i blag.  Što se same strukture i nege tiče - prijatno iznenađenje. Kako mi je koža tela suva a naročito potkolenice, retko sa kojim losionom/mlekom za negu tela mogu da se složim i zadovoljim negom koju pruža. ALI, kod ovog proizvoda me je najpre zaintrigirala reč BALM iliti balzam koja me asocira na proizvod koji je namenjen regeneraciji i dodatnoj nezi, kao recimo balzam za kosu.  Verovatno mu je iz tog razloga i sama struktura drugačija i specifična,  kao da se radi o potpuno novoj katrgoriji proizvoda. 


Struktura ovog losiona je skoro pa tečna i možete je mućkati u bočici, ali pak dovoljno kremasta da se ne razliva na sve strane, što kod mene nije stvorilo neka očekivanja da će nešto što je u takvom obliku biti samo po sebi dovoljno za negu moje suve kože. Kada sam losion iz tubice nanela direktno na kožu, počeo je blago da klizi a onda sam počela sa utrljavanjem. Iako je struktura takva kakva jeste - jako je izdašna i bogata. Prilikom nanošenja ruke klize po koži ostavljajući "uljast", svilenkast osećaj. Zahvaljujući svojoj formulaciji, losion se jako brzo upije a koža ostane sjajna, svilenkasta na dodir i glatka. Kako sam ovaj losion koristila  i za negu ruku, nakon nanošenja se tačno oseti svilenkast zaštitni film koji neguje i štiti kožu. Nanošenje samo ovog losiona na potkolenice bilo je dovoljno da nahrani i ishidrira jako suvu kožu - što je bilo prilično iznenađujuće.


Ukoliko želite neki losion koji je mirisom jako trajan i intenzivan - preskočite ovaj. Ukoliko je Vašoj koži potrebna lagana, hidrantna, brzo upijajuća nega koja za sobom ostavlja svilenkast osećaj i blistavu kožu - ovo je pravi proizvod za Vas. Za iznos od 1096,00 dinara - za koji smatram da je iznad sume koju bih ja lično izdvojila za proizvod te vrste, možete dobiti jako dobar, kvalitetan, domaći proizvod koji je formulisan bez parabena, koji nije testiran na životinjama i koji će zahvaljujući svojoj formulaciji biti od koristi svim članovima porodice. Celokupnu ponudu Dermix proizoda možete pogledati na njihovom sajtu OVDE, gde ujedno putem Dermix Online Shopa možete poručiti iste. Takođe, na sajtu možete pronaći i  spisak prodajnih mesta. Kako Dermix dosta ulaže u svoje promotivne aktivnosti, na njihovoj zvaničnoj facebook stranici možete pratiti akcije, nagradne igre i slične promotivne aktivnosti.


Da li ste probale neki od Dermixovih proizvoda i imate li preporuku za mene?


Hvala na čitanju! <3

*PR proizvod



4 коментара :

  1. Divan post i još lepše fotografije. Face Lotion i Anti Age Hydrator su moji favoriti, kao i njihovi sapunčići sa kozijim mlekom za lice. Inače, imam suvu i osetljivu kožu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, Olivera <3. Nisam probala proizode koje si navela, ali ne sumnjam u njihov kvalitet i tvoju preporuku. Jako mi je drago što i ti imaš svoje Dermix favorite, a ja se nadam da ću i njih isprobati.

      Избриши
  2. Moj omiljeni body balm do sada ikad, otkidam na njega potrošila sam dva komada već :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni sumnjala da ćemo imati iste utiske :D Zaista je super, a ja sam svoj skoro potrošila :(

      Избриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com