Instagram

Претражи овај блог

среда, 24. јун 2015.

Matching Manicures - Pastel

Ovaj post se na blogu našao sasvim slučajno. Od kada ponovo imam nokte, zahvaljujući Eveline 8u1 tretmanu za jačanje, uživam u isprobavanju i šaranju svojih noktića, što ste mogli da vidite ovde. Ovonedeljni zadatak MM izazova je Pastel, a ja sam na njega odgovorila ovako...




Avon Sea Breeze ste već mogli da vidite u ovih 5 manikira, a kako sam zaljubljena u njegovu boju ( što ne mogu reći za kvalitet ), on je ponovo zvezda današnjeg posta. Pored njega je ovde  iz Avona takođe Matte Top Coat iz Magic Effects linije koji mi je jako brzo postao miljenik. Prvobitna zamisao ovog manikira bila je mint - roze kombinacija, a kako je roze lakić nestao iz kutije iz nerazjašnjenih razloga, umesto njega je uskočio ovaj Oriflameov lak iz kolekcije Pure Colour u nijansi Lavender. Ni jedan manikir ne mogu zamisliti bez Golden Rose, pa se ovog puta ovde našao i bezbojan sjajni lak kao završnica. Ombre je prošlog leta bio hit  i u kosi i na noktima, pa sam se odlučila da oživim stari trend ovom pastelnom kombinacijom.







I još jedna za kraj :) - 


I, kako vam se čine moji noktići i odgovor na MM Pastel izazov :)? 

Pogledajte divne manikire mojih kolegenica:





28 коментара :

  1. Super si ovo odradila, odlicna kombinacija boja! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jako je lepo, divim se svim vama curama koje to umete i imate živce za to, i to tako lepo izgleda, Jako mi se dopada ljubičasti ovaj :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala Tico <3 Jos uvek se ucim, nisam preterano vesta ali vezba pomaze :). Ajde dodji da se mackamo zajedno :*

      Избриши
  3. Super ti je ispao. Mogla bi češće da postavljaš manikire :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala Aleksandra <3 Razmišljala sam o tome, sigurno ću pratiti nedeljne izazove MM grupe, a možda ubaciti i neki vanredni :).

      Избриши
  4. Анониман24. јун 2015. 22:59

    Super izgleda, kombinacija boja predivna, baš ljetna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti <3 Prvobitna zamisao je bila mint zelena i bebi roze, ali i ovako ne mari :).

      Избриши
  5. jako mi se sviđa kombinacija boja, manikura odlično izgleda :D

    ОдговориИзбриши
  6. Boje su super, po mom ukusu! Profi manikir i odlicna ideja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Jelena, mnogo hvala. Nisam ekspert niti profesionalac, još uvek se učim, šaram i vežbam a ovi predivni komentari su mi velika motivacija <3

      Избриши
  7. Boje su pun pogodak, baš su divne, i sviđa mi se kako izgleda ovo što si matirala. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман25. јун 2015. 09:17

    Svidjaju mi se boje na noktima, ta kombinacija je baš fino ispala. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Predivno je :) nikako ne uspijevam ovo izvesti kod sebe na noktima, ali pokusavam i dalje :D bas mi je lijepa kombinacija boja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pisni mi u inbox šta ti ne štima da ga rešimo :). Ili dođi da se mažemo zajedno :). Hvala ti :*

      Избриши
  10. U ovo si baš profi izvela, ja mislim da sam jedina žena (blogerka) koja ovo nije ni probala, a ova tehnika mi tako divno izgleda na tuđim noktima :). Svaka čast i lepe su ti fotkice :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eee mnogo ti hvala <3. Jako je jednostavno, obavezno isprobaj, volela bih da vidim za koju si kombinaciju boja odabrala :) :*

      Избриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com