Instagram

Претражи овај блог

среда, 1. јул 2015.

Marrakesh Whip Skin Butter

Nakon dobro poznatih i kvalitetnih proizvoda za negu kose, Marrakesh nam iz svoje široke palete proizvoda nudi i proizvode za negu tela. Ako je i vama prva asocijacija na reč "butter" teža, masnija struktura koje se većinom tokom letnjih dana svi užasavaju, nastavite da čitate, bićete prijatno iznenađeni :)...



Ja lično obožavam mazalice za telo, butere naročito i nevezano za godišnje doba, moja koža ih obožava i sama traži, upija, uživa. Baš volim onaj osećaj nahranjene i hidrirane kože nakon naošenja istih. Kada mi je Marrakesh butter stigao na testiranje, bila sam prilično iznenađena njegovom strukturom a sumnjičava dejstvom koji bi mogao da ima.

"Marrakesh Whip Skin Butter-  Intenzivan tretman za zaštiti, lečenje i omekšavanje ruku, tela i nogu. Dodatno hidrira i daje vlagu ekstremno suvim delovima tela (pete, laktovi, kolena, zglobovi...). Prirodan lek i za najsuvlju kožu. Krema za duboku hidrataciju lica." Izvor


Proizvod dolazi u čvrstoj plastičnoj providnoj teglici zapremine 237 ml. Krajnje jednostavnog dizajna kao i svi Marrakesh proizvodi i kao takvi mi ne bi privukli previše pažnje i propudili interesovanje. Ispod crnog poklopca nalazi se zaštitna folija koja se već prvim otvaranjem zadržava u poklopcu. Nisam primetila da se proizvod razliva sa strane ali mu ova folija nije dovoljno osiguranje i da je tako. Ono što bih ja dodala pakovanju jeste neka zaštitina traka ili nešto slično što će proizvod držati "na sigurnom" dok stigne do vas. Teglica je obložena crvenom etiketom na kojoj se nalazi lista sastojaka i prateće informacije, a na poklopcu se nalazi i deklaracija od uvoznika.


Iz sastava se može videti da ova krema obiluje raznim negujućim uljima kao što su pre svega, bazna ulja semena konoplje i argana, zatim ulje jojobe, šafranike - koje zahvaljujući svojim svojstvima stvara zaštitni film na koži koji sprečava gubitak vlage, zatim ekstrakt limunove trave, sok iz lista aloje, ekstrakte šipka i nara,  kao i neizostavni a moj omiljeni sastojak - shea buter itd.


Ono što ostavlja prvi utisak jeste prelep miris. Miris kome nisam mogla da odolim i kome ne bih nikad odolela. Miris karamele i još nečega, orijentalan, oštar a na koži divan. I onda struktura. Kako se radi o body buttery, bila sam baš iznenađena što je njegova struktura takva kakva jeste. Fina, lagana i kremasta. Kao da se radi o običnoj laganoj letnjoj kremi za telo a ne o buteru.

Buter ima jako svetlu karamel boju. Struktura mu je dosta, dosta ređa u odnosu na strukture proizvoda istog naziva koje sam do sada probala što nikako ne predstavlja nedostatak. Zahvaljujući ređoj strukturi, buter se nakon nanošenja na kožu momentalno upije, ostavljajući kožu sjajnom i svilenkastom. Miris koji ostavlja je božanstven i zadržava se i narednog dana.


Ja sam ovu kremu prvo upotrebila za ruke. Kako su tada bile u očajnom stanju jer nemam naviku da ih stalno i više puta dnevno mackam, gornji deo šake najviše tu trpi i najviše je baš tu primetna moja nebriga.  Ovu buter kremu sam u tankom sloju nanela na ruke, s tim što sam se skoncentrisala na gornji deo i koren šake. Koža ga je momentalno upila i dobila zdraviji i negovaniji izgled, na dodir je bila svilenkasta i ostio se jako, jako prijatan zaštitni film, ne onako uljast, "klizav, sluzav", već jako prijatan. Zatim sam ga upotrebljavala i za negu tela. Već svi znate da mi je koža tela suva, a potkolenice naročito zahtevne što se nege tiče. Osim očaravajućeg mirisa koji je ispunio prostoriju u kojoj sam spavala, ovaj buter je ispunio i sve kriterijume što se nege kože tela tiče. Iako ga proizvođač preporučuje za negu lica, nisam testirala i to njegovo dejstvo. Takođe je jako prijatan za kožu nakon sunčanja i dužeg izlaganja suncu. Nema onaj efekat koji hladi ali jako lepo neguje kožu i na nju deluje umirujuće.

Nakon nešto više od 2 nedelje korišćenja, mogu vam reći da sam ovim body butterom jako zadovoljna. Najpre što se prelepog mirisa tiče, a zatim i divne negujuće i brzoupijajuće nege. Ovaj body butter zapremina 237 ml možete poručiti na sajtu zvaničnog uvoznika Marrakesh proizvoda OVDE. Celokupnu ponudu proizvoda možete pogledati na sajtu a na njihovoj facebook stranici biti u toku sa najnovijim akcijskim ponudama, dešavanjima i popustima.

I sada, ono na šta je verovatno velika većina vas čekala, proglašenje dobitnice ovog divnog proizvoda. Uz pomoć WooBox aplikacije, nasumičnim odabirom, najviše sreće ovog puta imala je:



Čestitam Ivani i nadam se da će kao i ja uživati u ovom divnom buteru. Očekujem njene utiske, a ostalim učesnicama želim puno sreće u nekoj od narednih nagradnih blogorođendanskih igara. 

Da li ste probali neki Marrakesh proizvod? Imate li svog favorita?

Hvala na čitanju! <3

2 коментара :

  1. Sličnan utisak je ostavio na nas , nisam ni sumnjala samo što kod mirisa imamo drugačie mišljenje al to je normalno svako oseti neki miris na svoj način, sve u svemu divan je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, predpostavila sam :)! Kad je nešto prirodno, sadrži shea butter i ulja ne može da bude loše :). Sad što se mirisa tiče, svako ga doživi drugačije - ko što si napisala :) :*

      Избриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com