Instagram

Претражи овај блог

уторак, 12. јануар 2016.

(un)Like - decembar 2015

Za početak godine jedna nova - stara rublika, a iz naslova možda naslućujete o čemu se radi. Mesečnih favorita ima uvek ali se retko spominju proizvodi koje ne svrstavamo u tu kategoriju. Za početak nove godine, nova kategorija (un)like postova. Pored mesečnih favorita, moćićete da čitate i o proizvodima koji nisu opravdali moja očekivanja ili se moje mišljenje iz nekog razloga promenilo. Dobro mi došli!


Kako sam veći deo decembra i početak januara provela u Leskovcu, moj izbor proizvoda sveo se na razumno pakovanje i praktične proizvode pa su upravo takvi proizvodi zvezde današnjeg posta.


- NEGA LICA -


Od Hedera Vita losiona za čišćenje lica se nisam odvajala. Zahvaljujući zapremini od 200ml lako se ugurao u neseser i krenuo na putovanje. Ujutru sam ga koristila za uklanjanje sebuma nakon čega bih lice umila nastavila sa svojom rutinom nege. Uveče mi je služio kao sredstvo za skidanje šminke ukoliko bih je tog dana imala na licu. U oba slučaja sam dejstvom zadovoljna, lepo čisti i iako sadrži alkohol ne isušuje kožu kada uveče nakon uklanjanja nečistoća ne umijem lice.  Eucerin DermatoClean gel za umivanje kupila sam zajedno sa tonikom iz iste linije i balzamom za usne na promociji. Najpre sam o ovom gelu čitala kod Vanje na blogu A Mug of Cocoa i njena recenzija me je upravo "ubedila" da kupim taj proizvod. Koža lica mi je mešovita a obrazi zimi znaju da budu suvi i da nakon korišćenja umivalice imam onaj neprijatan osećaj zatezanja. Ovaj proizvod me je prijatno iznenadio  i nakon umivanja nije bilo nikakvih reakcija niti sam osetila zatezanja. Gel je nežan, bez mirisa, stvara lepu penu, lepo čisti i ne isušuje mi kožu. Što se nege usana tiče, prošlog meseca mi je najviše prijalo Labello Pure & Natural sa maslinom i limunom. Kupljeno je na nekoj promociji gde su se 2 proizvoda dobija po ceni jednog. Iskrena da budem, mislila sam da mi miris masline neće prijati a da će mi nega biti kao kod Labello Classic-a i da će mi smetati, međutim ispostavilo se skroz suprutno. Miris mi se jako dopao, kao i nega koju pruža. Kada ga nanesem na usne, čini mi se da je manje mastan od klasičnog plavog  kao i da pored nege na usnama ostavi i neki zaštitni film. Eto mu i slogana: Best lip friend 4 cold day! :D

- NEGA TELA -


Prošlog meseca najviše sam koristila ( a ni uživanje nije izostalo ) Farmona Sweet Secret set - kapućino i tiramisu. Ovaj set sadrži gel za tuširanje sa česticama za piling i sufle za telo. Gel je odličan i izmišljen za putovanja, lepo čisti kožu, ne isušuje je, piling čestice su sitne i nisu grube a sufle za negu je bukvalno popust slatkiša. Kada sam skinula foliju i krenula sa nanošenjem, imala sam osećaj kao da se mažem čokoladnim pudingom :D O njemu ću detaljnije u nekom od narednih postova a sada ću vam samo reći da se topi u dodiru sa kožom, da se lepo razmazuje i fino neguje. A tek miris... Obožavam ovu kolekciju i sve slatkaste gurmanske mirise. Bioten krema za ruke je odlična za suvu i ispucalu kožu. Imam osećaj da mi je oporavila kožu ruku preko noći. Iznenađujuće mi je što se jako brzo upija i ne ostavlja nikakav sloj pa sam mislila da je i nega ista međutim pokažala se kao odličan izbor za svakodnevnu upotrebu i oporavak suve kože.

- NEGA KOSE - 

Što se nege kose tiče, opet je tu proizvod iz Hedera Vite. Možda sam vam već malo dosadila ali mi se jako dopalo njihovo ulje za negu kose. Može se upotrebiti na više načina a ja ga trenutno koristim nakon pranja, 100% je prirodno i kombinacija je čičkovog ulja i ulja makadamnije. Lepo miriše, nije masno i "dve pumpice" su dovoljne za dužinu moje kose. Nanosim ga nakon pranja na vlažnu kosu a primetila sam da mi je kosa sjajnija, svilenkasta i da se krajevi manje mrse.

- DEKORATIVA - 


Jako praktična za kreiranje više različitih lukova, Sleek paleta je morala da krene sa mnom. Najviše sam koristila svetle shimeraste i mat braon nijanse za svakodnevnu šminku, dok sam večernju varijantu obogatila nekom tamnijom nijansom i slojem crnog ajlajnera. A ajlajner koji je ne samo favorit prošlog meseca već i godine jeste Classics. Kupila sam ga u kućnoj hemiiji za oko 150 din i odušvila se kako je četkica dobra a proizvod lak za apliciranje. Ni jedan post ne može da prođe a da ne spomenem svoj omiljeni Aura Absolute Matte tečni tuž u broju 608 - Instant Crush. Efektna boja bez koje ne izlazim nigde - bilo da se radi o večernjoj ili dnevnoj šminci. O strukturi, nanošenju, trajnosti da ne smaram više, pročitajte post o još jednoj divnoj nijansi OVDE.
Catrice Nude Illusion puder je najbolji puder koji sam koristila do sada. Potpuno se stapa sa mojim tenom, lepo prikriva flekice od bubuljica, lepe završnice i trajnosti. Na nesreću, nema ga u Srbiji ali ukoliko budete u prilici obavezno ga kupite u nekoj od okolnih zemalja - ja sam svoj dobila u blogorpojektu od Ivane BB&B.

Jedno pomagalo koje mi je pomoglo oko nanošenja pudera i baze za senku je Oriflame beauty blender koji sam kupila po treći ili četvrti put. Nisam ga skoro videla u katalogu ali je proizvod na koji treba da se obrati pažnja. Mekan je, lepo raspoređuje proizvod a kod tih sunđerčića mi se posebno dopada to što mogu da "doziram" prikrivanje i proizvod a da to izgleda i dalje prirodno. Fotografiju proizvoda ću ubaciti nešto kasnije jer je bio sveže opran i pun vode :). 

Titula prošlomešečnog UNLIKE proizvoda pripala jeee...


Avon Anew kremasto sredstvo za umivanje koje mi se svojevremeno nalazio u favoritima. Uvek kada mi proizvod ne prija, dam mu i drugu, teću šansu te se sa ovim muvam od novembra. Mislila sam da mi je koža možda dehidrirana, pa sam mislila onda da mi trenutno nešto ne valja i tako ga protekla 2 meseca ubacujem s vremena na vreme da vidim da li se tu nešto promenilo. Ono što je krenulo da mi smeta kod ovog proizvoda je to što je počepo da mi isušuje kožu iako mi je ona mešovita ka masnoj. I dalje mi prija njegova kremasta struktura, fina pena ali čim isperem sredstvo sa lica koža na obrazima i čelu počinje da me zateže te iz tog razloga, nekadašnjem favoritu dajem negativnu ocenu.

Koji su vaši prošlomesečni (UN)Like proizvodi? Da li vam se dopada nova rublika?


Hvala na čitanju! <3

6 коментара :

  1. Big like za unlike :) Uvek je dobro pored favorita znati i sta zaobici u kupovini! Delimo Auru i Bioten za favorite, cini mi se da su mi to godisnji favoriti. Razocarala me Eucerin micelarna ko zna koji put po redu :/ Eucerin obozavam, nikada do sad me nije izneverio, ali sa micelarnom nikako da se srodim :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O, baš ti hvala <3 Eucerinovu miceralnu vodu nisam probala, trenutno koritim Garnier Pure Active i prija mi. Ali ne isključujem mogućnost da se dohvatim i Eucerinove :) Ne može svima sve da prija, zar ne :)? Drago mi je što delimo iste favorite :) <3

      Избриши
  2. Pozdravljam unlike,promašaje,ili kako god ih nazoveš.Volim da znam šta ne vaslja i zbog čega,tako i sama uvek naglasim ,mada do sada nisam pisala posebne postove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Epa baš ti hvala! :) Ipak ne mogu svima da odgovaraju isti proizvodi, svako ima drugačije kriterijume, očekivanja... :)

      Избриши
  3. Rubrika je super,a moji favoriti su Eucerin,Bioten i BURRA,Biodrogin body balm me u poslednje vreme sve vise opcinjava kako nidratacijom tako i prelepim mirisom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo hvala, draga Tatjana :) Drago mi je što imamo iste favorite a Biodrogin body balm nisam probala :)

      Избриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com